måndag 19 november 2012

Phuu

Vilken lång dag detta varit.

Vaknade och hade morgon mys med Bästa Pierre och finaste Elsa <3

Elsa och jag åkte till öf o Pierre åkte till Gbg för jobb..

Vi var jätte några på sång stunden i dagen vi klarade ju oss bra ändå ;)

Efter det gick lina och jag på hm och kom fram till all jag troligen skulle kunna köpa hela Flicl avdelningen till Elsa om man jag var miljonär eller så;)

När vi väl Kom hem blev det kort tagning inför julkorten som måste fixas i veckan :)
Blir nog bra!

När Elsa skruttan lagt sig så har jag bakat massa gott:) för i morgon kommer mamma gruppen hit :)

Elsa har just varit vaken ett tag? Vet inte alls varför, ville inte somna om men nu somnade hon tillslut men sover oroligt hon små gnyr och jg gisst på att hon drömmer..

Måste sova nu är sjukt trött!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar