tisdag 13 november 2012

Oh hej!

Hej hopp på er!

Sitter i soffan som en säl och är helt slut ska strax t mig k duschen och sedan sängen !

Idag har varit en riktig mys dag med Elsa gumman.
Började med massa bus här hemma innan vi for in till stan och tränade en timme gick segt i dag men skönt bör se var gjort,
Åkte hem och gjorde lunch så kom Madde förbi en sväng och busade med Elsa. Elsa var trött och ja la henne och tänkte att nu borde jag hinna göra en massa men i stället hamnade jag i soffan och kollade på en film haha det har nog inte hänt 5 gånger sedan Elsa föddes men i dag kände ja att det var vad ja behövde ;)
Så jag hann nästan se hela filmen innan Elsa vaknade och var så gosig satt i soffan en liten stund och mös innan hon vaknade till och ville upptäcka hela huset igen ;)

Pappa och Anton kom och drack kaffe en sväng och busade ännu mer med Elsa .
så Elsa har haft fullt upp idag :)

Efter Elsa lagt sig så tog jag en pw på 50 min på "mitt" gå band här hemma dom jag fått låna av svärmor :) kanon bra! Så svettig igen och det va ju gött!

Imorgon blir det babysim :)

Nä duschen skriker på mig!
Natti natti

1 kommentar:

  1. Undra vad för kortspel hon spelar? Finns på golvet? Sötnöt <3 puss Anna

    SvaraRadera