måndag 5 november 2012

Ömmar

Jag har ont i hela kroppen efter dagen tränings pass som var grymt kul och riktigt hårt! Var helt slut efter passet att jag helt glömde bort att jag hade bokat in att ja skulle åka p titta på bordet? Pinsamt av mig att ja inte dök upp men Har bett om ursäkt å ska dit i morgon men ändå liksom?! Hur trött var jag? Haha

Kan gissa att jag kommer ha go tränings värk i morgon. Phuuu

Efter vi varit hemma duschat låtit lunch dammsugit så åkte vi till stan igen och gjorde några ärende , och då hade jag ännu inte kommit på att jag glömt bort bordet...
Köpte bland annat Pierres första farsdag present :) kommer bli bra det!

Så söndag blir det hans dag!
Och min pappa med så klart;)
Blir middag i kväll :)

Efter vi var klara på stan
Åkte vi p hälsade på mormor och Tomas var där vid tre tiden och DÅ kom jag på bordet skulle varit där vid 11 ja inte mycket att göra åt det...

I kväll skulle jag gjort massa nytta men inte gjort ett dugg.. Hmm nya tag i morgon nu ska jag sova! Natti natti



1 kommentar:

  1. Tack för dina fina ord. Men du gjorde ett minst lika bra jobb själv, och du gav också mig sporre att ge lite mer. Hoppas på härlig träningsvärk imorgon.
    Haha, småbarnshjärna tror jag det kallas. Känner mig ofta glömsk och förvirrad ;)

    SvaraRadera