torsdag 8 november 2012

Hallå?!

Vem har tagit min hjärna och lämnat kvar ett skal med antagligen såg spån som innehåll! Denna vecka har ja inte gjort ett rätt ! Glömmer allt hela tiden och idag åkte jag till baby simet utan att ställa in frukosten? Men va? Liksom å när ja kommer hem blir jag ju lagom förvånad att de står kvar för j minns ku inte att jag inte ställt in det?
Så denna vecka är inte min vecka!

Badet gick jätte bra i dag med! Kul!
Elsa är duktig tjej ! Ganska lugn i vattnet men trivs nog ändå ganska bra där!

I eftermiddag kväll har jag skurat alla köks skåp och tömt p plockat in igen fy fasen va bygg dam det var usch!
Men nu är det rent!

Jag har målat borta luckor i dag men hoppas på att det blir mer gjort i morgon..

Vet inte vad det är med Elsa men hon är så knä sjuk och vill bara vara i min famn hela tiden?
Inte likt Elsa hon Har alltid kunnat leka på golvet en stund själv om jag lagar mat eller dylikt men inte denna vecka! Vägrar å vara själv!?


Nä jag måste sova klockan är jätte mycket! Phuu.. Natti natti

1 kommentar:

  1. Det är nog bara en liten period hon har som snart går över :)
    Haha, känner igen de där med sågspånshjärna ;) hur detta ska sluta när man en dag ska ha massa ungar o hålla reda på med, de vette tusan :P glömma dem nånstans kanske :O haha.

    hur går de med din viktnedgång, går det som du vill? Tkr du e så duktig o kämpar på :)

    Kram

    SvaraRadera