söndag 18 november 2012

hej hopp!

Go kväll på er!

helgen slut igen och inte något bloggande, ja har inte hunnit med det..

i fredags var jag och pierre och köpte alla lister till köket, men hur svårt skulle det vara att gira taklisterna rätt då? alltså på riktigt blev jag arg på mig själv för att ja tänkte å tänkte och ändå blev det fel haha 
men tillslut så  löste vi det :)
men tyvärr har vi inte hunnit få upp mycket mer sen  i helgen.
får bli nästa helg istället..

igår lördag jobbade jag ganska lugnt på jobbet men alltid kul att jobba!
nu har ja inga tider på en månad men sen ska ja jobba masssssa innan jul och de blir tufft att vara i från elsa så mycket men de ska väl gå det med..

i går eftermiddag så var elsas mormor och tomas här och busade och skojade en massa. 
kvällen spenderade pierre och jag i soffan med räkor och lite gott och äta. 
lördags lyx:) 

Söndag idag och vi hade massa vi skulle hinna med i dag men ja lite är ju gjort iallafall.
städat och donat en massa men det vi lägger på rätt plats har Elsa snart flyttat på igen ;) 
Elsa har stått helt själv några gånger nu utan att hålla i sig men bara små korta stunder men det börjar gå bättre och bättre med balansen för henne:) så duktig så.

jag var i väg en sväng på lite barnkläddes loppis med och fyndade lite till skruttan! så lite nytt blev det allt det var väldigt mycket pojk kläder men som sagt det blev en del ändå:)

jag har sådan beslut ångerst hur ja ska gör i morgon antligen ska ja åka på sång stund eller träna?
eftersom vi inte kan gå på onsdgar när vi har bad är det ju bara måndagar som passar oss och tränigen är samtidigt:( men Elsa tycker ju det är så kul att vara på ÖF med de andra barnen och leka lite. så jag får nog sova på saker så får vi se hur ja gör i morogn.

Pierre är hemma en extra natt han ska åka i morgon fm istället. så blir inte ensam i sängen i natt:)! 

nä nu ropar sängen natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar