fredag 18 januari 2013

Ännu tröttare

Jag skulle kunna gå och lägga mig nu bums är helt slut. Men ska försöka vara en trevlig sambo som är lite vaken i kväll , i morgon ska vi ha tjej myskväll med mina fina vänner..

( - Martina, för hon ska äta två kilo oxfilé och dricka 12 flaskor vin Haha ;) )



Jobbat i dag med ganska lång dag känns som jag aldrig fick gå hem, å inte nog ned det när jag kommer till parkeringen å inser att bilen är död , glömt lyset på. Ville jag lagt mig raklång på marken och gråtit tills det inte fanns mer att få ur mig.. Men gjorde ju så klart inte detta.. Utan ringde efter hjälp som kom ned start kablar..
Så arg på mig själv att jag gråter , bara för jag är så jäkla blåst så fick jag inte hinna pussa på Elsa innan hon somnade :(

Nä ska gå å dra på mig mys kläder å sedan slänga mig i soffan,
Imorgon jobb sedan första kalaset för min älsklings unge !

Kan inte förstå att hon fyller ett på söndag!

1 kommentar: