tisdag 8 januari 2013

Bajs!

Alltså jag kan inte förstå hur mycket en liten tjej kan baja , igår kväll skulle ja byta bajsblöja och eftersom Elsa älskar att snurra å sparka å veva när man ska byta blöja kan ni ju gissa er till hur det gick, slutade att Elsa stod i duschen ,
Vaknat idag å Elsa baja helt galet mycket igen det är då jag undrar var allt för plats ...

Ja man ska var tacksam för att hon kan baja det är inte alla som har det naturligt..
Ja de va de jag tänkte på i dag jag

Frågan är vad vi ska hitta på idag? Skulle åkt till öf med lina p Hugo men de är sjuka :( så frågan är om ja ska åka själv eller om vi ska göra annat.. ?

Jag satt i går kväll och läste och tittade på dagis till Elsa , jag vet inte hur vi ska göra med allt, eftersom jag inte har speciellt mycket jobb utan bara dagar då å då så känns de konstigt att söka dagis eller? Jag vet inte.. Hatar när jag inte vet hur saker funkar..

Nu ska ja gå upp med min prinsessa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar