söndag 27 januari 2013

Något ovanligt..

Idag har Pierre och jag haft en söndag som nog är en "typisk" söndag för par som inte har barn eller hus med miljoner saker att göra hela tiden.
Vi har kollat på tre filmer och legat i soffan hela dagen!
Elsa har varit hos farmor och farfar,
Både Pierre och jag har varit hängiga i helgen så vi har haft en riktigt skön dag med bara slapp.
Jag har knappt sett en hel film sen vi fick Elsa så idag slog vi på stort med tre ;)

I morgon måndag har vi Pierre hemma och hoppas det är lagom kalt och inget regn Så vi kan åka lite pulka med Elsa.

Jag Har haft de fantastiskt skönt i dag och fått vila upp mig lite men ändå har jag ångest för jag inte varit med Elsa när ja inte gjort något viktigt..
Jobbig känsla.

Veckan som kommer ska bli en bra vecka tror jag allt:)

Nä Tror jag lägger mig i soffan igen;) Elsa sover och Pierre ligger redan k soffan :)

Hoppas ni haft en bra helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar