torsdag 10 januari 2013

Torsdag

Då var det torsdag igen och Pierre kommer hem i kväll:)

Veckan har k stort sett sprungit förbi tror jag nog,
Varit en ganska lugn vecka med mest hemma lek:)

Igår började jag försök städa bort julen men. Det är inte lätt med en Elsa som helst vill stå vid mitt ben hel tiden. Det är så konstigt så fort jag sätter mig ner på golvet eller på en stol så går det jätte bra att krypa runt i hela huset men ställer jag nig upp är hon som klister på mitt ben, :/
Så stöda bort julen tar lång tid här hemma denna vecka, klar uppe illafall..

Idag är jag så trött känner som jag aldrig kommer bli pigg igen.. Var är min energi?

Elsa somnar ju alltid i sin säng och när hon vaknar på natten vill hon görna komma och sova i våran sängen och det får hon ju då å hon är så gosig på natteb ska helst ligga på mig;)

Igår bakade Elsa och jag choklad muffins vi fick lite fila besök av Elsas faster med man och lilla kusinen:)

Idag vet jag inte vad vi jätte på än riktigt..
Ha en skön torsdag








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar