söndag 6 januari 2013

Kväll

Ligger i sängen och borde sova eftersom jag varit dö trött hela dagen!
Tiden sprang i väg i kväll framför datorn,
Tack för era kommentarer ang storlekar, jag klickade hem en hel del idag till Elsa så hon är redo för vår när den vill komma :)
Hoppas allt passar bara.

Idag har vi bara varit hemma hela dagen jag har som sagt varit helt sjukt trött och inte gjort annat än Busat men mest myst med Elsa..

Anna åkte till Gbg i dag och Pierre med så nu är det bara Elsa jag å kissen hemma igen, blev så tyst å ensamt men veckan går fort och snart är det torsdag så Pierre kommer hem igen:)

I morgon ska Elsa och jag till stan på ett ärende och sedan får Vi se vad dagen har att erbjuda,

Jag har ju inte berättat det att jag har slutat helt att amma nu, det har gott bra denna gång sist jag försökte gick det inte alls utan var bara nätter med massa skrik men som sagt tror Elsa var mer redo bi:) så slut på natt ätandet ,fast hon vaknar ju ändå men hoppas hon kan vänja sig vid att det inte är lönt att vakna för de blir ändå ingen mat ;)
Men känns skönt har ju bara ammar på nätterna ett bra tag nu och jag ville vi skulle vara helt fria från det när Elsa fyller ett.

Nä jag måste sova.. Natti








1 kommentar:

  1. Du är så jäkla duktig som har ammat ett år gumman :) du är världens bästa mamma❤❤/kraam Nina

    SvaraRadera