fredag 11 januari 2013

Fredag igen

Få var det helg igen och den börjar vi med bus o lek på köks golvet medans Pierre är hon herr doktor på företags hälsoundersökning..

Jag tycker jag är snorig igen det hade ju blivit bättre men nu är de ju tillbaka igen:(jag vill komma igång med träning igen inte tränat på säkert snart två månader ju.
Men jag vill kunna springa ute och är så feg när det är vinter halt snö is ja allt man kan dö på ;) men nästa onsdag hoppas jag min förkylning är som bort blåst för då ska ja ge mig på någon som jag troligen kommer dö av med , men det åter kommer jag om ;)

Igår var en riktig mys fm här hemma, els och jag var hemma och bara satt i pyjamas till efter tio haha

På måndag ska ja inte eller var snorig då ska ja träffa föräldrar gruppen :) ska bli så kul inte träffats på jätte länge..


Vet ni hur många kalorier det är i en normal stor semla? Ca 500 det är sjukt mycket ! Så igår blev det en och nu får det dröja innan det blir igen;)

Elsa fick semlelocket och lite grädde de va mums tyckte hon;)







1 kommentar:

  1. 500kacl i en Semla!
    Skojar du tjejen. haha.
    Hade jag ingen aning om!
    SJUKT mycket var det iaf.
    Själv har jag inte kommit i väg på träning sen innan jul:( känns som allt är borta, men nu blir det nya tag inför sommaren 2013:)
    Ingen gravidmage ska vara kvar.
    hihi, kanske lite då, men ett mål innan MAJ har jag lagt upp och hoppas jag kommer dit på något sätt. Har lagt om min kost lite, mindre socker, bakvärk, och potatis, inget bröd, pasta..
    Mera grönt på tallriken och en unna dag i veckan! Kanske gör det något på vågen!
    KRAM ELLE ha en fin fredag!

    SvaraRadera