fredag 11 januari 2013

Hjälp

I kväll efter Elsa lagt sig så bestämde ja mig att våga vägra snuva och tog tränings kläder på å ut på en joggning runda och det kändes helt okay :)
Hoppas det känns helt okay i morgon med bara,
Men en fråga till er som är duktiga på om träning, är det bättre att jogga en runda jag orkar ca 20 min eller en längre runda på 45 min och gå lite i mellan när jag blir trött?

Jag har en rygg som dödar mig så hopas jag kan ta igång lite träning igen vet att det blir bättre då..

Nu ska jag sova..
Natti natti

2 kommentarer:

  1. Beror på vad du vill uppnå med din löpning ?/ Johanna

    SvaraRadera
  2. Jogga 20 minuter och nästa gång 21 minuter och nästa 22 osv. Då orkar du snart mer. Fokusera på tid inte längd. Öka en eller några minuter varje gång. Lycka till! /Lina L

    SvaraRadera