måndag 22 juli 2013

Ensam

Sitter ensam hemma på altanen, det är lätt räknade gånger det händer kan ja lova.. 
Pierre och Elsa är och hälsar på hans farmor å farfar och jag har varit i Eksjö och träffat lite folk ang gravid diabetes. 
Både dem och jag tycker det var hel skumt att jag ens va där eftersom mina värden va så bra och kosten sköter jag. Men men jag fick en blodsocker mätare å ska ha koll genom den så de blir nog bra. 
Blir ett tillväxt ultraljud i v 38 ( om inte bevis kommit än då vill säga ) om inte magen drar i väg på sf mått eller liknande. Så känner mig rätt lugn med detta nu. 
Skönt det. 

I går kväll kom vi hem från Mönsterås 
Å det går ju inte beskriva hur skönt det är att sova och vakna i sin egna säng :) sovit som en prinsessa i natt även Elsa :)

Idag är det varmt igen.. Hade inte varit fel att bada lite just nu känner jag.. Phu.. 

Vi velar så om vi ska åka till Öland i veckan eller inte . Vi blir hemma i morgon med iallafall och ska fira min kära mot som fyllt år . 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar