måndag 8 juli 2013

Sista

Då var vi framme vid sista natten för denna gång men det blir bara snabbt hem å packa om torsdag åker vi till Falkenberg med vår husvagn. :)
Men jag sa precis till Pierre det tar mer på krafterna att vara på semester än hemma ;) 

Idag har Elsas morfar varit här och hälsat på. Vi har myst i solen och ätit pizza :) 
När han åkte hem igen tog vi cyklarna och tog en tur in till Borgholm ( från köpingsvik ) 
Cyklade förbi Martina och Fredrik och sa hej innan vi tog oss hem igen. 

Men efter minsta ansträngt moment mår jag jätte konstigt efter det? Blir helt matt illamående å konstig. 
Blev precis lika dan igår och idag när vi bara hade varit och köpt skor å gott en liten runda? Jätte konstig känsla är det. 
Blir nästan som om jag fick feber från ingenstans.. 

Min kisse är försvunnen:( varit borta i 1,5 dygn nu:( Anna är ju hemma och vaktar hus å katt men han är försvunnen , hoppas han kommer snart :( 
Han har ju inte gott bort något sedan jag kastrerade han i höstas :( 

Blir snart att lägga oss å titta på en film. 

Natti natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar