tisdag 23 juli 2013

Soligt

Vädret fortsätter att vara underbart! 
Idag har jag haft en heldag med bus med Elsa. 

Började fm men att göra lite ärende på stan och skruttan va så duktig vi tog ingen vagn så hon gick så fint å höll mig i handen hela tiden :) 
Sedan åkte vi till stugan där vi har busat å lekt å badat och haft en super mysig dag. 
Konstigt nog så går det jätte bra att springa i från stranden å leka i vattnet där ute men havet där i mot har ju varit livsfarligt.. 
Så vi har badat och lekt i sanden idag. 

Ibland undrar man hur man ska hinna med ett syskon med och ändå hinna busa å mysa en massa med min tjej.. 

Nu har jag ätit lite kantarell mackor mumms va gott det är:) 
Min pappa är så super snäll så han plockar och rensar åt mig i år så jag bara kan steka. Jag är ju inte jätte smidig för just svampplockning just nu;) 

Va så klumpig och klämde mig i bildörren när jag kom hem innan och det gör såååå ont fortfarande . Usch! 

Nu ska jag lägga mig är helt slut efter en riktig bus dag! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar