söndag 14 juli 2013

Falkenberg

Nu är vi på väg efter ännu en tripp med husvagnen. 
Vi har haft semester en vecka och känns som vi varit lediga i evigheter ! 
I torsdags åkte vi till Falkenberg och jag är så (sjukt) nöjd med helgen. 
Vi har haft helt perfekt väder , lekt på olika lekplatser , badat i havet, spenderat tid med fina vänner mm och att jag skrev sjukt  är för jag har tyvärr inte varit på topp under tiden , mina munblåsor håller i sig och gör något helt fruktansvärt ont! Aldrig varit med om något som gör så ont så länge :( 
Så sedan i onsdags ungefär har jag varit hungrig! Kan inte äta försöker med små små små bitar och sväljer hela :( 
Det har blivit bättre men det är ännu inte bra! Är så trött på det nu. 

Nu på hemvägen tog vi en snabb tur förbi Ullared. Köpte en dockvagn till Elsa hon älskar att leka med sina "bebisar" dockor alltså. Så de ville ja gärna ge henne en nästa vecka det är Margareta dagen och det heter Elsa och jag så lite måste vi väl fira ;) 
Köpte även lite kritor mm till henne. 
Och en speldosa till bebis:) 

Hoppas ni haft en bra helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar