torsdag 4 juli 2013

Stop

Tiden rinner iväg hinner inte med. 

Jobbat två dagar nu och det är tungt alltså, haft problem ned ryggen länge men nu är de nästan olidligt:( så de går ner i benen i bland :( 
Mina fötter dödar mig , känns som två knivar rätt upp i hälarna.Phuu men stå ut två dagar kvar sen är jag färdig jobbat för denna gång. 
Med Elsa jobbade jag minst en månad till innan jag gick hem fattar inte hur ja pallade det då?
Nu hade jag aldrig klarat mer:(

På lördag drar familjen Anderson / Samuelsson till Öland efter jag slutat jobba. ( gillar inte att vi har olika efternamn) vi ska mysa och förhoppnings vis kunna bada och leka på stranden med vår älskade Elsa.
Cykla får de bli då ja har så svårt att gå pga sammandragningar och ryggen så hoppas vi kan cykla runt lite i stället :)


Nu ska ja slänga mig i duschen p sedan sängen för fy va kvavt vi har de här hemma idag! Usch.

/ ha en fin kväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar