tisdag 24 september 2013

Fort

Jag vill stanna tiden tänk att de är så små en så kort period. 
Haft en lugn dag idag , Elsa varit på dagis   Klara och jag har myst i soffan och i eftermiddag har jag försökt busa och leka så mycket jag kan med min stora skrutta. 
Önskat jag kunde klonat mig i kväll Elsa ville jag skulle lägga henne och klara var akut hungrig precis då och stora skruttan var så otroligt trött så hon kunde inte vänta mer:( det är en jobbig känsla när man inte räcker till.. 
Tur tjejerna har en så bra pappa iallafall! 

Jag har redan lagt mig i sängen men undrar om det är lönt att sova gissar på att Klara snart vill ha lite mat igen.. 
Hur som. God natt på er!

Ikväll hade vi även badparty innan nattning:) Elsa var vild å galen så blev vara en suddig bild på henne :) 


1 kommentar:

  1. Grattis än en gång. Så fin.
    Njut nu, Ebba är redan 10 veckor på torsdag och jag har ingen aning om hur tiden gått så fort. Kram

    SvaraRadera