söndag 29 september 2013

Helgen.

Va vist ett tag sen jag skrev här. Hinner inte riktigt med allt sedan vår lilla tjej kom till världen. 

Det rullar på bra här hemma och vi övar för fullt på att ha en lillasyster i huset. 
Pierre och jag har nog kommit in i det och Elsa blir bättre på det med .

Vi är trötta här hemma kan vi väl erkänna. 
Klara äter inte så ofta på nätterna men är vaken mellan 1-2 timmar de gånger hon äter och Elsa har kommit in att hon ska vakna vid fem tiden. Så det tar på oss. 
Hoppas hon kommer tollbaka till sina vanliga tider snart då hon iallafall brukar sover till 6..
Vet inte riktigt hur jag ska orka med allt när Pierre åker och jobbar igen, börjat bli lite nervös över detta hur jag ska orka med allt och vara en bra mamma.

Annars har vi haft en bra helg. 
 Igår var Anna och Robin hemma och hälsade på oss ! Underbart.
Pierre var på rally hela dagen så vi hade fullt upp här. 
Älskar att se hur glad Elsa blir när Anna kommer och inte nog med det så hade de "grattis  till storasyster rollen" paket till Elsa och "välkommen till världen Klara"
Å Elsa fick öppna alla presenter så hon var en lycklig tjeja;)
Så vi hade en heldag här hemma. 
Avslutades i soffan men mys och godis ;)

Idag har vi ställt in vår husvagn för vintern och har mest haft lugn dag . 
Eftermiddagen spenderades med ute lek på trädgården.


Just nu sitter vi i soffan helt slut, vi är hungriga kom vi fram till för ca 1 timme sen men vi har ännu inte fixat något att äta , oj ser nu att Pierre sover vist i soffan..

Snart sängen. 
Vänta på att Klara ska äta en gång till innan jag lägger mig. 
Vet inte om det är mjölkstockning på gång har jäkla ont i ena bröstet :/ hoppas det släpper under natten. 

Hoppas ni har det bra ! 



 

Q

2 kommentarer:

  1. Det kommer du klara galant, precis som den supermamman du är!:)

    Klart Elsa oxå ska ha paket!
    Speciellt av moster Anna;) hihi..

    Stora kramar till er och en önskan om lite extra sömn för er i månbitti!
    //Suzi

    SvaraRadera
  2. Det går bättre än va man vågar hoppas, tro mig <3 ses gärna sen bär ni känner för det! :)

    SvaraRadera