lördag 7 september 2013

Nu är det dags!

Så nu är dagen här 36+6 den dagen Elsa bestämde sig för att hon va trött på livet i magen. Så bebis kom igen nu du kan väl vara lik nyfiken på det som väntar på dig å komma ut nu;)

Började dagen med morgon mys med familjen å sedan åkte jag ut till alseda där det var barn loppis idag. 
Var mest på jakt efter "dagis" kläder och vinteroverall. Och ja jag hittade precis det jag ville ha:) så en hel garderob med nya kläder + en overall för 310:- känns heeeelt okay;) 
Även bebis fick ett par små saker så klart:) 

Elsa ligger och sover och konstigt nog har jag liiiite energi känner jag men kanske ändå borde ta vara på stunden å lägga mig en stund så ja kan ha min lilla energi senare i eftermiddag med skruttan;)

Visst är det underbart väder fast jag tycker det är lite för varmt. Kan gärna fortsätta med å va sol å fint men lite mer höst temp vore inte fel ;)

Nä en kopp hallonblads te å sedan ska ja nog ändå vila en stud. Tjohej å håll Era tummar att bebis ska titta ut nu! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar