söndag 15 september 2013

Söndag

Då var helgen över. 

Igår på fm hade vi städ på schemat och massa bus med moster Anna!:)

Eftermiddagen tog jag en promenad med Elsa till hennes farmor å farfar där hon skulle få tillbringa natten. 
Var svårt att lämna henne igår kändes helt tomt utan henne. 
Men Pierre å jag skulle ju på 25 års fest så vi åkte hem p fixade till oss och sedan blev det fest.. 
En höggravid Lotta trodde hon skulle somna innan festen började men vi höll oss ända till midnatt innan vi åkte hem ;)

Så vi fick sovmorgon här hemma idag. Kl åtta var vi pigga p utvilade å myste till Nyhetsmorgon i sängen. Blir ju inte så ofta vi har egen tid så det var guld värt! Vi borde unna oss det oftare. 

Men innan elva saknade jag skruttan så vi åkte till henne :) hämtade hem en lite febrig tjej har väntat på detta ju från sprutan. 
Så idag har vi bara haft en riktig mys och slö dag. 
Pusslat och myst framför tvn typ. 

Pierre och jag har ätit pizza i kväll och i morgon ska vi på tul . Jag hoppas allt ser bra ut. 

Nä hoppas ni haft en skön helg alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar