måndag 2 september 2013

Pyssel

I lördags kväll bestämde jag mig för att ta fram en kär vän nämligen min symaskin som alldeles för sällan får användas. 
Jag hade köpt tyg att sy ett babynest. 
Fick avbryta på kvällen pga sömnbrist  ;)
Så i går på fm körde jag ut Pierre å Elsa å leka i trädgården så jag kunde göra klart det. 
Jag tycker det va ganska lätt men eftersom det var första gången jag gjorde ett sådant så blev det några små "skönhets" fel som jag skulle göra annorlunda nästa gång:)
Men det var kul och skulle vilja göra fler men hur många kan man ha? ;) 

Sovit som en kratta i natt varor vaken i stort sett sedan 2 å sprungit på toa och inte kunnat sova. Jäkla mage som är i vägen hur man än ligger.. Så Elsa och har har pyjamasparty i dag. Ska snart ta tag i dagen å slänga oss i duschen. 
Sedan ska jag till bm å Elsa till farmor under tiden..

Jag vill ha ut vår bebis nu! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar