onsdag 17 augusti 2011

en dag kvar...

I morgon ska ja äntligen få träffa läkaren inte för ja vet vad han/hon kommer göra med mig eller så men hoppas bara på de bästa vill inte få besked att de är något fel vill inte ens tänka tanken liksom..
Pierre följer med mig iallfall väldigt skönt att han är med i mon...

Har precis ätit lunch smakar inte med mat alltså allt är så där så de växer i munnen usch...

bara tre timmar kvar på jobbet denna dag och vecka sen är ja ledig veckan ut skönt å bara vila upp sig..
på Lördag blir det att åka en sväng till Jönköping på mässa lite kul det är med jobbet eller jag ska åka själv men de är krukor inredning mm som vi köper in till jobbet :)

Nu ska ja ta och städa ordentligt här på jobbet å chefen blir glad när hon kommer i morgon och haft lite ledigt i veckan :) annars är jag en slarver som bara städar när jag är sur eller arg haha så nu får ja väl se till å bli förbannad eller något :)

Får se om ja får in lite bilder i helgen här på vad som händer..

så håller vi alla våra tummar för att allt ser fint ut i morgon!

Kramar Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar