söndag 14 augusti 2011

vårt hus...

Huset som jag och min Pierre har köpt och gör till vårt dröm hus.



Projekt måla om köksmöbler blev mycket bättre:) 


dessa fina stolar fick nytt tyg på sitsen de var svart innan...



det har varit ganska mycket målande men va fint de blev tillslut trött i armen kan man ju säga:)

invigde mitt matbord med middag med nina martina å anna
nu har jag även hunnit sy upp gardinerna
och krukor är beställda till fönstren

så här såg de ut innan taken var målat och väggarna fixade är mycket nöjd!

Då har hela helgen gott igen va tiden går fort blev till å åka hem över helgen hunnit med en hel del faktiskt
fredag var jag och hjälpte min fina vän nina som behövde hjälp med blommor
sedan var de frissan och efter de en tripp till ikea med anna å nina mycket skratt som vanligt
på kvällen blev de lugn mys hemma hos mig med fina flickor Anna,Nina och Tina.

Lördagen var de massa ja skulle göra sydde upp öljett gardinerna i matrummet sen skulle vi ha lite firande för Pierre som inte haft sitt 25-års kalas än ett halvår försent men de blev av iallafall och de var lite folk här så vi bjöd på pasta sallad med kyckling massa gott i :)
kvällen tillbringade jag hos Nina som bjöd på mat med anna sanna med.

Idag har ja en riktig slapp dag är super trött å seg ska ner till pappa i kvill och äta sen vid 15 gott:)

ha en fin kväll!

/Lotta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar