måndag 15 augusti 2011

Måndag igen

Måndag igen helgerna går för fort tycker jag..

Är på dåligt humör och känner mig väldigt orolig, haft "bruna flytningar" i helgen och som mesverk..
Ringde till MVC idag och hon var super gullig och fick en tid på Torsdag och träffa läkaren, men på något vid blev ja ännu mer orlig nu då när hon tycker ja behövre komma liksom iförsig sa hon att jag inte skulle vara orolig och hon tog in mig bara för att jag lät så orloig och så men ändå..

Är på jobbet just nu ska snart ta tag i och göra lite nya planteringar men har liksom ingen inspiration idag...

Nu tror jag att ja har lyckats fixa så man kan lägga in komentarer med. :)
inte för att någon mer än ni på "min bebis" vet om att bloggen finns haha men när ja har tänkt att ja ska gå ut med att jag är med barn (vilket inte går att dölja speciellt bra nu ) så kan alla läsa vad ja skriver..
blir nog på torsdag om allt är bra och så så ska jag nog lägga upp adressen på FB kanske ska suga på de hela lite till :)

Nu är jag i v 15 och tiden går fort fram tycker jag, den värsta trött heten har släppt och det är väldigt skönt är ju ändå trött men nu kan ja va vaken till 23 utan att somna och de är mer min stil :)

Nä nu ska ja ta tag i alla blommor och blader på jobbet:)

ha en fin måndag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar