tisdag 16 augusti 2011

Tisdag..

Igår gjorde jag något som var så längesedan när ja kom hem från jobbet tog lite å äta å sedan satte mig i soffan och spelade på min gitarr de är evigheter sedan jag hade tid å bara sitta ner å spela lite.. fick en jätte bra bok av min mor i födelsedags present med massa roliga låtar som ja spelade igår :)

Sedan så var ja sååå trött i går så somnade innan 22 inte likt mig inte.. men de va skönt förutom att ja vaknade vid 5 idag och hade liksom sovit färdigt mina timmar då ju haha Så nu är jag trött iallfall..

Ska strax ta tag i lite arbete här på jobbet har köpt snitt i dag så ska göra de färdigt för försäljning :)
Jobbar bara i morgon men denna veckan sen är jag ledig. så åker hem till småland i morgon när ja slutat jobbet..

Nä nu dax å börja jobba!

ha en fin tisdag!

1 kommentar: