måndag 29 augusti 2011

Måndag igen

Hej hopp på er alla!

Igår gjorde jag en så klantig å klumpig sak.. var hemma hos min far på lite middag och efter de skulle ja gå ut en sväng på trappen och kliver snett å faller ner som en stor klum och där ligger jag i en hög...
Det var så längesedan jag rammlade och slog mig så jag till och med började gråta hahaha
så idag är jag öm i min västra sida av kroppen ja gud så klumpigt tur de gick bra i allafall inte landat på magen eller så :)

Har gott in i v 17 med i lördags och magen den växer å växer :)
är lite osäker men tycker ja känner rörelse i magen då och då men osäker..

Om exakt en vecka ska vi på rutin ultraljud och det ska bli super kul å se lill fisen igen:)

Är på jobbet är trött och seg i dag med tycker jag tänk om man kunde ha lite mer energi..
å så har ja så ont i fötterna hela tiden :( inte bra..

När ja kommer hem i kväll blir det en duch och sen bara slöa i sängen titta på lite tv och inte göra ett piss:)

ha en fin måndag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar