söndag 21 augusti 2011

söndag igen..

Ännu en hel helg har sprungit i väg den går så fort när man är ledig så de är inte klokt..

I Fredags kväll kom Fina Nina hit och vi tittade på film och bara slappade..

Lördags kom Nina och hämtade mig och vi åkte till Jönköping till Elmia på mässa massa fina saker att titta på när vi va klara där tog vi en tur till Ikea och gick å strosade runt där ett tag.

Efter de åkte vi till Baby profsen faktiskt och kollade vagn :) men fy va de är dyrt inte något man bara köper så där inte ja iallafall:) får bli att leta på blocket och se om vi hittar något begagnat nu vet ja vad ja vill ha för modell iallafall och då är de lättare att leta..

När vi väl va hemma igen tog vi med Ninas dotter Tindra på en svamp tur i skogen  och letade kantareller och vi hittade lite i allafall:) Tindra ville väl mest plocka alla giftiga svampar de va ju svamp som svamp tyckte väl hon:)
sen berättade jag att jag hade en bebis i magen och de va väldigt mycket frågor kring de sedan :)

kvällen avslutades med Pizza och hyr film med min Pierre och ja somnade i soffan så klart så såg inte så mycket av filmen..

Idag har vi haft en lugn dag söndags promenad i solen jätte skönt väder i dag och hälsat på min mor å hans föräldrar sen bara slappat hela dagen:) skönt..

Nu ska vi snart bege oss mot Göteborg igen och påbörja en ny vecka:)

hoppas ni alla har haft en härlig helg..

/Lotta

1 kommentar:

  1. Du kommer snart tröttna på mig så som vi umgås varje helg numera ;) Haha!!
    Du är iaf bäst min Lotta potta :) puss på dig!!

    SvaraRadera