söndag 28 augusti 2011

hej hopp..


Hej på er!
I går var det bröllop som stod på schemat det var Pierres lilla syster Malin som gifte sig det var mycket lyckad dag med mycket skratt och lycka:)

Så i fredags hade jag fullt upp med att göra blommorna till bröllopet bukett, korsage och 15 st bordsdekorationer så det var fullt upp och de blev mycket nöjda iallafall:)


Buketten gjord av
Avalanche rosor och björngräs

Det  var lite pill med alla stån att få de att vara där de skulle va:)

Herr och Fru Franzén

Pierre och hans lillasyster sofia


Lite blider hade jag tagit själv iallafall resen ska jag ta utav pierres yngsta syster som tog massa kort med hennes systemkamera så de blir lite bättre kvalite på det:)


Annars har jag haft en bitter vecka varit smått sur hela veckan tycker jag och denna Jä*la huvudverk blir ja galen på har huvud verk varje dag och de är så jobbigt..
därför har de inte blivit mycker skrivet i veckan när man bara är sur å gnällig blir de inget roligt ändå..

Just nu sitter ja i huset och har miljoner saker jag bör göra men har ingen energi och lust till att ta tag i något faktiskt.. 
Åker till pappa på lite middag idag iallafall skönt å slippa laga mat:) 

Hoppas ni andra har haft en bra helg!

Kramar Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar