tisdag 23 augusti 2011

Tröttheten...

Idag är jag minnst lika trött och orkeslös som jag var i går.. usch.

Så idag är jag gnällspik och inte mycket som är bra..
jag är trött på alla jobbiga kunder som aldrig kan bestämma sig och bara klagar på hur dyrt det är med blommor bla bla bla bla bara massa gnäll så då blir man ju inte på bättre humör eller så..

har aillafall fått hem blommorna till bröllopet i helgen och de kommer bli super fint och fjäskade ordentligt så fick riktigt bra pris med :) tur hollands killen gillar mig haha:)

Nä om ja skulle ta tag i å jobb lite de sista timmarna blä hatar butiks tider.. hemma tidigast sju varje kväll blä pust å stön!

Gud vilket roligt inlägg haha bara gnäll å gnäll jag vill hem lägga mig i sängen och titta på en bra film de är vad ja vill idag...

/Lotta sur huvudet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar