torsdag 2 februari 2012

Bang bang

Mitt huvud dödar mig idag usch! Blev ev riktig goo fika hos lillebror anton i kväll han bjöd på tårta å massa gott :) Fin lägenhet hade han med :) Var ju på BVC idag har Elsa har lite för lite viktuppgång så hon tyckte jag skulle amma oftare men Elsa är ju inte hungrig så ofta liksom jätte svårt och då blir jag så stressad om hin inte ätet då:( Jaja det löser sig.. Vägas på måndag igen hoppas Lill flickan lagt på sig lite mer över helgen.. Men nu var hon 51,5 cm lång växer sååååå fort ju.. Nä nu ska ja mysa med Elsa som ligger på mitt bröst.. / Lotta

1 kommentar:

  1. Sv: Ja den är ju det. Men om dom har kvar den på Ullared tror jag den kostade 129 spänn, och det är ju värt att testa i såna fall, ska dit på söndag ;)
    Jag hoppas också vi kan ses snart ! Måste ju få träffa lilltjejen :) Och er med såklart :)
    Ha en bra helg !!
    Kram kram

    SvaraRadera