måndag 27 februari 2012

Finaste..

Morgon mys

Nybadad Elsa


Hej hopp..
Måndag igen och helgen sprang förbi fort ännu en gång.. 

Min första smörgåstårta
 fredags blev det att göra smörgåstårta då Pierre skulle bjuda sina vänner på detta för å fira Elsas ankomst till jorden ;) så de tog några timmar att göra denna :) 

På kvällen var jag mega trött träffade Sanna en snabbis och sen somnade jag och Elsa tidigt..

underbara snödroppar
Lördagen var ganska lugn. 
träffade Sanna å Frida en sväng och sen passade jag på att måla lite har lite projekt på g ni får se när de är klart :) så jag gjorde det och sen städade massa  här hemma då det blivit lite åt sidosatt då ja inte haft tid till det men nu är det rent igen :) Å fick oirdning i "Annas" rum med :)

Söndagen var ju underbart väder ute..
Målade lite igen och sen drog jag med en bakfull Anna på promenad.
Pierre gick å planerade lite över trädgården vad som ska göras :) 
Längtar tills våren är här på riktigt nu :) 
Blev middag hos Pappa i Kvill på eftermiddagen..
klockan blev 18.00 igen å dax för Pierre å lämna oss :( usch va jag hatar att han åker bort.. och denna gången åkte ju även Anna samtidigt :( som tur va kom Madde och höll mih sällskap på kvällen...

Det har varit en riktig dålig natt för Elsas del lillflickan har nog haft ont i magen :( så inte många timmar vi sovit i natt inte..Nu ska hon snart få mat och sedan åka till mormor å få vara där ett par timmar medans jag ska till Frissan.. :)

Torsdag ska vi på Läkar kontroll med Elsa :)

nä nu är Elsa arger så bäst å göra henne glad :)

/Lotta och Arga elsa

2 kommentarer:

  1. Gud vilken snygg tårta :) !! Superfin!!
    Härligt med vårtecken som snödroppar, de hittade ja me i lördags :)
    Gött o bli lite fin i håret :) måste ta tag i mitt me :O haha.
    Ha de bra!

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga bilder :) Och vilken härlig smörgåstårta ! Hoppas tiden går fort till torsdag :) Kram

    SvaraRadera