fredag 17 februari 2012

Solen..

Go kväll! Vilket fantastiskt väder det har varit idag helt underbart! Blev en riktig lång promenad på 1,5 timme bara njöt av att solen värmde och snön smälte ;) Haft en kanon vecka med anna hemma hos mig å Elsa! Saknar dig redan:( fattar inte att vi kan skratta så mycket hela tiden åt allt :) Idag har Pierre och jag varit å köpt en baby sitter till Elsa :) mycket fib;) Blev inget inrednings party idag då det blev inställt så har haft en lugn kväll istället.. Nu ligger Elsa och sover på Pierre son med har slocknat i soffan, jag försöker hålla mig vaken så ja kan ge Elsa lite mat om en liten stund.. Snarkar lika högt båda två tror jag nog;) Vet inte vad dagen har att erbjuda i morgon får väl se hoppas de är fibr väder så blir det lång promenad iallafall.. Det funkar inte med att lägga in bilder när ja skriver från mobilen men ska se om ja inte kan få fart på min dator i morgon kanske :) Natti natti trevlig helg! /Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar