torsdag 9 februari 2012

min lampa..



Här är min fina lampa som ja syndade på Erikshjälpen för ett tag sen och som pierre fick renovera lite byta ut sladdarna och fixa men oj så fint de blev i vårt sovrum nu:)

Fortfarande tomma fönster men är så velig på vad ja vill ha för krukor så ja väntar med å köpa tills ja vet säkert vad ja vill ha..:)

Elsa sover Här i soffan bevid mig nu och det är väl nu ja skulle passa på att damma damsuga putsafönster tvätta diska ja ni fattar men istället satte ja mig på rumpan å bloggar.. idag har ja ju ifallfall hunnit med å bädda sängen haha och kammat håret innan tolv bra där!

Jag har en snäll bebis som sover gott på nätterna men hon vill ju ha mat var tredje timme ungefär och gud så trött jag är på nätterna är som en zombi när ja går upp å ska amma.. men man kanske kommer vänja sig och  bli van av att sova max 3 timmar i rad sen uppe ca en timme.. 
Så jag och Elsa har varit riktiga slöfisar denna vecka inte uppe ur sängen innan tio då jag är sååå trött efter att varit uppe några gånegn under natten..

Igår blev det promenad i sköna vädret va underbart att komma ut lite igen tyckte nog Elsa med hon sov inte ens bar låg i vagnen å myste å njöt av lite luft :)  ja hon sa de till mig därför vet ja att de är så..
Sen kom Sophie hit med Freja med så stor den flickan blivit så söt. 
Å senare kom även Nina å tog Elsa en stund då ja fick duscha utan å känna mig super stressad att hon ska vakna å så åt ja kvällsmat i lugn å ro Tack Nina! 
Och hon fick komma hit å klaga på livet lite haha 

Nu kommer snart Nina och Tina hit ja ska göra lite lunch till dem brocoli paj blir det idag får ju passa på när inte Pierre är hemma då han inte äter det.. 

Elsa och ja ska nog ta oss ut på en promenad sen i eftermiddag med :)
Och i Kväll kommer Pappa PIERRE hem som vi längtar efter han här hemma!

Imorgon ska vi in till stan å skriva på papper att Pierre är far till Elsa och så får vi delad vårdnad :) 

Nä nu ska ja förbereda maten innan Elsa vaknar och ska ha lite mat igen ..
Ha en fin Torsdag alla!

/Lotta och en Busunge

1 kommentar:

  1. Vilken fin header du har :) Fina familjen !
    Vill så gärna träffa skruttan !! Och er med såklart :)

    SvaraRadera