fredag 3 februari 2012

en enda dag..Min

Mina finaste!

Hej hopp..
Fredag kväll och det är bara en enda dag kvar nu tills jag får träffa mina fina bästa vänner igen!
vi ska ha taco kväll här hemma och bara ha en slapp kväll och Tina med fast hon inte var med på kortet :)

Kortet är sedan vi var på spårvagnen på väg till ladies night i höstas!
Vilket var en fantastiskt rolig kväll :) 

idag har ju vi som sagt varit modeller och vi skötte oss bra tills Elsa tyckte det var bra tajming att bajsa ett jätte lass haha så när vi hade fotat oss så åkte pierre och tog hand om bajs blöja och fixade på verkstaden en sväng med Elsa medans jag for till Maxi och handlade lite.. fy farao vad folk alla handlar tydligen fredag eftermiddag phuu var nästan som ullared fick slå mig fram för å väga frukten ja handlade haha:)

Väl hemma igen var vi så lata att i dag tog vi med mat från stan hem och åt :)
efter de blev det bada Elsa och ha lite mys med henne, idag tyckte om faktiskt om å bada å sa inte ett ljud:)
men sen är de ju de att när Elsa är nybadad tycker jag hon kan få va lite utan blöja en stund å lufta rumpen men ja då tycker hon att det är en kanon ide att passa på att bajsa lite så de var bara att ta fram en ny handduk då det blev lite bajs på den andra inte så mysigt så då börjar vi om å ska snurra in lill flickan i en ren handduk och då tycker hon att hon inte alls bajsat färdigt utan bajsar massssssaaa överallt och på Pierre som råkade stå ivägen haha tillslut blev det inget luftande om rumpen utan blöja på och ren pyjamas och sen var hon sååå nöjd... 
Vårt hjärta gav oss en gott skratt iallfall vad ska man göra det ärju bara att skrata åt henne:)
hon är ju vårt allt <3

Nu i kväll har vi bara slö kväll njuter av att vara hemma och tänker bort att det snart är söndag och pierre åker å jobbar igen.. nej vi lever i förnekelse och som tur är behöver ja inte bryta ihopp fullständigt på söndag då Anna stannar tills måndag och måndag kväll blir värre :( usch! vill inte..

Nä nu ska ja vara onyttig och äta chips:)



/Lotta med en underbar liten familj:)

2 kommentarer:

  1. MYS :)
    Hoppas helgen sniglar sig fram o att de dröjer läänge till söndag/måndag.

    Hoppas ni får de askalas-bra i helgen iaf :) !!
    Kram

    SvaraRadera