onsdag 22 februari 2012

pyssel

lapp täcke
Klippa å klistra  sy :)
Pysslar med ett lapptäcke till min skatt Elsas spjälsäng och i kväll har hon varit så snäll å lugn och kunnat tänka sig å ligga å sova själv . Så då har jag fått lite gjort på täcket:) eller överkast är det väl tanken att de ska bli..

Det tar tid innan man kommer in i det och vet riktigt hur man vill ha det snurra å vänder på bitarna och testar hur de ska bli men nu har ja bestämmt att de blir som den biten med grön kant runt sådana med även en rosa kant runt den som ligger brevid kommer bilda det hela:) tror det kommer bli kanon bra tillslut:)

Nä jag ska ge Elsa lite mat nu innan Big brother jag som inte skulle titta på det .. nu är ja fast haha

Ha en skön kväll!

/Lotta och en mysig Elsa

2 kommentarer:

  1. BB är en drog ; )
    kollar man en gång så måste man kolla igen för att se hur idioterna agerar :D
    Förnedrings tv gillar jag ! Haha !

    SvaraRadera
  2. Haha!
    jag sa likadant, jag ska INTE kolla på BB!
    men nu sitter jag där likförbannat varje kväll *Skratt*
    Hoppas eran lilla Prinsessa börjar sova lite längre på natten, så du får sova lite extra:) KRAM ELLE

    SvaraRadera