onsdag 22 februari 2012

Snart:)

Hallå!

Min prinsessa ser ut så här när hon är riktigt nöjd ny äten ny bajsad  och får ligga på mammas bröst:)

Haft en mycket bra dag idag!
Började dagen men en långpromenad och sedan in till lillebror och fika lite:)

När ja kom hem så fick Elsa mat och sen sov hon i sin baby sitter och då passade jag på att sy lite på lapptäcket :) och det blir nog kanon när de är färdigt:)

Madde kom hit och vi gjorde lite mat och sedan har ja satt mina fröer i jord och får se om det blir något av detta haha odla är ju inte min starka sida alltså haha jag är ju glad i saker som redan är färdig odlade och fina som de är.. men nu har ja testat detta och får se om de blir något..

Imorgon kommer äntligen Pierre hem igen och tar hand om oss här hemma:)

Helgen har ja inga speciella planer Anna Kommer ju hem en sväng men hon ska ju ut på party på lördag så vet inte vad familjen ska hitta på:)

Jag längtar efter våren igår blev det promenad i solen och det var såå skönt när den värmer (var genom svett  i min vinter jacka) haha

Imorgon ska vi till BVC och väga och mäta Lillflickan se om hon växt något:) 
och sen ska vi se om vi ska se till å få lite gjort på mitt lpptäcke ;)

Nu ligger Elsa och gnyr i soffan för att hon får ligga själv men inte så farligt pratar lite :)
hoppas hon sover gott i natt iallfall:)

Ha en skönt onsdag ! 

/lotta

1 kommentar:

  1. SÅ SÖT :) !!
    Lapptäcket kommer bli kanon, är så roligt med egengjorda grejer ju :) Kram

    SvaraRadera