måndag 23 juli 2012

Dåligt

Dåligt med inlägg här ja! Men vi har ju varit på semester en vecka så har inte brytt mig om bloggen :)

Vi har haft det bra men jäkla väder alltså! Jag gillar inte att sitta inne blir så rastlös men några sol timmar fick vi iallafall :)
Elsa har varit super snäll hela veckan och bara haft det bra, lite nya läten som hon kommit på att man kan göra , låter som en häst ;) fina unge!

Jag var duktig och sprang 4 ggr i veckan och bara lite godis på lördagen och heja mig ställde mig på vågen idag och tänkte att några gram bör jag sprungit bort men nej så klart inte står still! Jag blir såååå frustrerad av detta och så läser / hör jag alla andra som tappat sina grav kilo på en vecka typ! Och att man skulle gå ner av att amma? Släng er i väggen ! Ja nu fick ja spy ur mig mina tankar haha

Igår kväll beställde vi ett skjutdörrs parti till den inglasade så vi kan ta oss ut på vårt nya soldäck! Så efter vi betalat det och tittat på vad det kostar att hyra stuga rum ett par dagar på Öland så bestämde vi oss att det får helt enkelt gå bort som sagt måste vu köpa bilstol till Elsa och så ska vi köpa ute möbler var tanken! Ja vi är ju inga miljonärer så tyvärr kan man inte göra allt!
Men vi kanske tar ett tält och åker en natt till Öland eller så om vi blir sugna :)

Nu sitter vi i bilen på g till Eksjö ska göra nytt cellprov och hoppas på att detta visar att mina cellförändringar har försvunnit!

Vidare till stugan Sen och hämta hem Svante och mysa med Elsas mormor !!

Ha en fin dag alla!

/ Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar