måndag 9 juli 2012

Semester

Å va jag älskar att ha Pierre på hemma plan! Tänk om det kunde vara så för alltid:)

Fattar inte vad ni som har era män hemma kan påstå att ni inte hinner med något :)jag hinner göra så mycket som jag aldrig hinner med i vanliga fall då jag är ensam ... Så i dessa fyra veckor ska jag njuta och hinna med att göra så mycket saker medan Pierre får njuta av Elsas sällskap:)

Idag har det gott framåt på vårt soldäck det börjar likna något snart:)
Så i dag har jag grund målat alla "ribbor" till räcket alltså 52 st lite långdraget men nu är det gjort och hoppas på att kunna måla dem i morgon igen:)
Pierre har klätt in allt nertill och det blir med kanon fint! Längtar så tills det är klart :)

Elsa är vår Goaste finaste lilla skruttunge som ger oss så mycket kärlek och skratt:) fina du <3

Ny ligger jag i sängen och har duschat och hjälp vilka Rambo mygg det var ute i kväll jag är helt uppäten!
Ska se om ja kan läsa en sida i min bok innan jag slår i däck!

Det växer lite väl bra i växthuset ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar