söndag 1 juli 2012

Söndag

Då var helgen över igen. Lika fort som vanligt tycker jag..

Idag har Pierre och jag stor städat huset! Så skönt när det är gjort. Slippa börja semestern med att städa så nu hoppas jag på fyra snabba dagar och sedan har vu fyra veckors semester! Så underbart att få ha Pierre hos mig och Elsa lite:)

I eftermiddags grillade vi lite i kvill hos pappa för att fira storebror som fyller år i morgon . Elsa gungade på morfars nya gunga han köpt till Elsa å det är såååå roligt att gunga tycker skruttan !

Väl hemma igen så fick jag med mig anna hem och jag skulle natta Elsa.
Hon var tokig i kväll och skulle böka runt i hela sängen innan hon skulle sova. Tok fian men tillslut somnade hon med fötterna på kudden haha!

Imorgon blir det mormor mys för Elsa!

Nu ska ja försöka läsa en Sida eller två innan jag måste sova.
Har inte läst en bok sedan Elsa föddes alltså 5 månader jag som är en riktig bokmal annars och läste alltid på vagnen till och från jobbet innan, men nu räcker aldrig tiden till.

Så natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar