söndag 15 juli 2012

Hus!

Idag är det ett år sedan vi tog över huset! :)
Tänk va fort tiden har gott och jag trivs som fisken i vattnet! Har aldrig ångrat att vi köpte just detta hus!
Hunnit med en del sen vi köpte det renoverat matrum , tv rum, hallen, vårt sov rum , Elsas rum och nu är vi snart klara med altanen ! Underbart!
I höst blir det projekt kök! :)

Just nu sitter jag i soffan och har matat Elsa, hon somnade nu i min famn å Svante är sur på mig , han får inte gå ut , han ska med ut till stugan sen och stanna där en vecka då vi ska semestra :)
Så han får hålla sig inne nu:)

Slängde ihop en bukett till mamma innan med! Å va jag saknat alla fin snitt blommer!! Men nu blev det en så kallad man tager vad man haver från trädgården ;)

Ha en skön söndag!

3 kommentarer:

  1. Hej! Tänkte fråga dig hur du gör när dy är ute och springer. Springer du med Elsa i vagnen ? Och om vad har du för vagn och hur gammal var hon när du började ?:)

    SvaraRadera
  2. Hej Hej.. Jag springer med Elsa i vagn och det funkar bra! Jag har en emmaljunga city cross och den funkar bra eftersom jag inte springer skit fort och mest på asfalt.. Jag vet inte hur gamal hon var första gången jag sprang men har gott med henne k vagn ensa sedan hon föddes så hon är van å ligga k vagn:)

    Vem är det som undrar? :)

    SvaraRadera
  3. Okej tack:) prövade att springa med min lilla tjej igår i en brio funkade bra det med :) och vem som undrar, jag var med i tråden februarimammor på minbebis:) fick en liten Moa den 14 feb:)

    SvaraRadera