onsdag 11 juli 2012

Mmmhumm

Jag kan säga att jag trodde det klarnade upp så efter Elsas kvälld gröt och mys så ka jag henne l vagnen och tänkte ta en jogging tur ( ätit bulle mitt i veckan då blir det fy på mig )
Behöver jag säga att jag blev riktigt blöt innan jag var hemma eller?

Men nu är det gjort och det gick bra i dag spang mer än jag brukar eftersom jag ville hem! ;) Elsa hade de gott under regnskyddet och sov som en gris:)

Idag har Pierre och jag målat hela dagen i stort sett så nu är det färdigt så att det bara är å sätta upp det i morgon :) om inte regnet öser allt för mycket!

Nu kvälle mat och dusch sen hoppar jag i säng .. Pierre är ute å kalajsar med sina vänner så då blir de tidigt k säng! Sköt!

Elsa sover så dåligt om nötterna nu än vad hon gjort innan :( kanske måste försöka ge henne mer gröt på kvällen så hon håller sig mätt fast hon ammar ju alltid efter gröten med .. Hmm kanske bara en dålig period :)

Elsa sitter så fint i sin sitt del nu, men tog ligg delen i kväll då hon skulle sova :)

Tjolahopp!

1 kommentar:

  1. Vi kör välling på kvällen nu, och Stella sover oftast till mellan 4-7, testa det kanske?!?
    Fin eran altan blir.

    SvaraRadera