onsdag 25 juli 2012

Sol

Underbara sol vi hade här igår!

Låg och hade det gött med Sanna Tina och anna här på gräset! Solade skrattade och myste med Elsa i skuggan !
Kanon bra dag!

På kvällen färgade jag Annas hår och sedan gick vi en lång runda 1,5 h riktigt skönt om det inte hade varit för alls jävla mygg! Hatar dem!

Pierre var i väg på speedway igår och hade lite egentid, i kväll är det min tur och jag på räkfrossa med mina tjejer! Ska bli fantastiskt kul! Hoppas bara det går lätt att mata Elsa och allt innan jag ska iväg. Är ju annars så typiskt att det ska krongla när man ska iväg.. Men det blir nog bra:)

Just nu sitter jag på trappen och alla andra sover i huset. Elsa väckte mig vid 8 sen kunde jag inte somna igen men det gjorde hon så gott när jag la henne jämte sin far :)

Drömde att Elsa kunde gå i natt sprang runt här ute på vår trädgård . Tänk när hon är så stor skruttan..

Idag verkar det som det är lite mera moln på himlen, vi tänkte försöka passa på att måla nu när det är fint väder!

På tisdag kommer våra dörrar till altanen! Som jag längtat! :)
Kommer bli så bra!

Nä dags att sätta på kaffe och göra frulle.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar