fredag 27 juli 2012

Vi har det fantastiskt bra k sommar värmen och vill aldrig att Pierres semester ska ta slut!

Hade fantastiskt roligt på räkfrossan i onsdags ! God mat, trevligt sällskap , ett halvt glas vitt,massa skratt, blev erbjuden jobb till hösten ! Ja med andra ord mycket lyckad kväll!
När klockan var ett var jag super trött och cyklade hem! Gick fort hem och det var safari tur att cykla till holsby mitt i natten ! Först såg jag en räv sedan rådjur sedan hare sedan rådjur igen ;)
Väl hemma kröp ja ner i Sängen och såg på Elsa hur fint hon sov !
Fina bebis..

Igår hämtade jag upp Sanna och anna och drog ut till stugan å gottade oss i solen och satt på bryggan, badade gjorde några med men jag badade vara fötterna var badkruka,
Elsa badade med fötterna :)
Pierre kon ut med pizza och gjorde oss sällskap ,
Elsa myste med mormor och kissade så klart på henne !
;)

Idag har vi målat färdigt den inglasade och fixar och donar här hemma.. Hade hellre varit på bryggan å haft de gott men vi kan ju inte bara roa oss ;)

Just nu har vi ätit melon och myst med Elsa i skuggan och Pierre har just börjat riva väggen dör skjut dörrarna ska upp ! Kommer bli så fint!

Inga planer i helgen mer än att fixa här hemma:)
Blev inget Öland för vår del :(


Elsa blir bättre å bättre på att sitta själv nu med :)


Ha det fint i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar