torsdag 12 juli 2012

Mygg

Det är mygg som gör att jag ser helt pickas ut just nu! Läppen är svullen p ögat är ännu värre! Jag lyckas till och med få Myggbett på fötterna fast jag har skor på mig?? !!
Pierre var ute med och han märkte inte ens av att det var mygg å inte ett enda bett! Vad är rättvisan i det då?!

Idag har vi satt räcke å det blir sååå snyggt bara trapp å dörr kvar nu å sedan lite små fix så som sten å liknande runt om det hel :). Men vi är mycket nöjda av resultatet :)


Madde var här en stund och skrattade galet mycket som vi alltid gör! Ses för sällan.. !!

Jag fattar inte vad jag gör hela tiden! Hinner aldrig träffa några tycker jag och då är jag mamma ledig sjukt haha

Elsa har ätit då himla duktigt i dag!
Banan gröt till frukost , gröna äter med kyckling gryta (fick bara lite av såsen ) Till middagen . Kvällsmat havrgröt + en halv banan!
Och så ammar hon ju efter varje annat hon ätit men det är ju åt rätt håll att hon börja lära sig äta annat :) jag trivs med att amma och har aldrig tyckt det varit jobbigt eller på något vis varit dåligt utan det har funkat super bra från första början men ska ändå bli skönt när den tiden är slut faktiskt!

Imorgon blir det mer målande då räcker blev något högre än vad vi räknade på så allt matrial räckte inte riktigt saknas några ribbor så köpa mer i morgon och sedan måla igen.. Kanske blir super väder så vi kan grunda vår inglasade del med.. Kan ju hoppas!


Svante har varit ute två nätter i rad men i kväll ligger han här så fint i vår säng igen ;)

Nu ska ja sova! Natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar