tisdag 25 oktober 2011

bada bada..

Lotta simmar :)
Hej på er!

Idag har ja varit å plaskat i vattnet lite haha tog mig till en simhall å simmare en timme och det var sååååå skönt å känna sig trött i kroppen av  träning det var ett tag sen ;) 
Så tummen upp för simning och jag skrämde inte i väg allt folk trots ja hade bekini på mig ;)

Nu sitter ja i soffan är såååå trött så skulle vilka lägga mig men lite väl tidigt..

Bebis har bestämmt sig för att ha en härlig somn rytm allså så ska bebis passa på att vara vaken när ja ska sova och ha lite gymnasik mellan ca 22-00 och sedan sätter den igång mellan 5-7 tiden igen.. 

Bara två dagar kvar att jobba denna vecka har köpt mig lite fina blommor i dag med till matrummet :) blir snyggt alltså bild kommer sen :)

på Fredag blir det 24 veckors kontroll  en vecka för sent men ja jobbade  ju förra så gick ju inte då så ska till barnmorskan och kolla läget med lillen...

Nä nu dax å göra annat!

/Lotta å lillplutten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar