fredag 28 oktober 2011

god morgon.

By byggd garderob med gamla spegel dörrar från  stugan:)
God Morgon på er alla !
(för det är iallfall tre som läser min blogg) :)

Jag gav upp efter att ja vaknade vid 6 idag igen och gick upp istället så nu har jag druckit kaffe satt på tvätt maskinen och tänt en brasa i karminen Pierran åkte å besikade bilden phuu tidigt för att göra något sådant aktivt haha duktiga Pierre!

För övrigt så har hallen kommit låååångt framåt nu och jag bara Älskar det de är såå  super fint så de är inte klokt blev precis så som jag hade tänkt mig jag hade ju gjort en ritning och den har följts och de blev som jag tänkt mig,. en bild får ni nöja er med än så länge kommer mer sedan i dag har före och efter bilder ska sätta upp spegel, nyckelskåp och så ska jag ju fixa blommor till min Stupränna haha:)
Ja ni läste rätt jag är ju inte riktigt som alla andra och man kan ju inte ha en vanlig gardin inte så de är uppsatt en fin stupränna över fönstret som det ska i lite blommor och tjosan i :) lovar att det kommer bilder på detta på hitt!!

Idag flyger min kära Anna Panna till England och hälsar på Sofia om jag är Avis alltså hadå såååå gärna följt med :( men tyvärr har jag verken ekonomi och vem vill ha med en gravid tjej med humörsvängningar som heter Duga och bara klagar heeela tiden på allt haha men jag vet att de där två kommer få en fantastikt vecka i hopp och jag hoppas jag kommer i väg nästa gång med Anna och hälsar på henne!

Ska snart in i duschen och fixa till mig lite har tid hos barnmorskan vid 10 ju :) 

sååå vänta ni bara så kommer det fina bilder på hallen :)

/Lotta och en bebis som dansar salsa på morgonen!  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar