måndag 24 oktober 2011

måndag

Tjoho!

Måndagen redan slut och den har sprungit förbi :) fullt upp på jobbet med allt som ska göras till gravmyckningen nästa helg phuuu så från och med nu ser mina händer för jäkliga ut kåda och jord som inte går att få bort men de är så de är å va florist:)

I morgon ska jag gå och simma efter jobbet och det ska bli riktigt skönt faktiskt skönt å träna lite blir ju inte så pepp å gå ¨å träna annat när ja är så trött i fötterna efter en dag så imon ska ja testa på simmning får väl hoppas ja inte skrämmer i väg allt för många med mig i bikini haha hade velat ha en riktig Mamma baddräkt men hmm kostar lite för mycket för min ekonomi :) så de får duga med min bekini :)


Igår kom Pierre hit med så fick dela min säng med min prins i natt det gillas! 

Något vi har börjat fundera på är vad bebis ska heta i Efternamn ? hmm svårt de där eftersom jag inte alls vill byta till Andersson den dagen Pierre och jag gifter oss så är det så själv klart att barnet ska ha Pappans efternamn? Samuelsson är ju lite bättre eller hur? haha 

Idag får ja sjunga ja må han leva för Pierres pappa med som fyller år idag :) grattis grattis!

Kollar på pengarna på bordet eller a de är på Tvn och den är på sen hur mycket ja tittar är ju en annan fråga men jag såg iallafall att de inte fick ett öre de som var med nyss och gud så tråkigt för dem..

Nä nu ska ja ta och göra mig klar för sängen!

/Lotta och bebis utan efternamn ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar