söndag 23 oktober 2011

söndag...

Hej hej!

Söndag kväll igen varför måste min lediga dag gå så fort jämt:( 

Idag hade jag å anna fin frukost med risgrynsgröt och en riktig slö morgon skönt och nu är vi hemkomna efter flera timmars promenad i solen och sen en god middag på Halta Lotta :) 

Igår kväll var både anna å jag så trötta så vi la oss innan nio och var helt slut båda två..

Nu blir det jobb i fyra dagar och sen ska ja ha en ledig helg och äntligen komma hem till mitt hus igen vill få ordning på allt där hemma och det står kartonger som är oupp packade och jag får panik när jag ser alla saker på fel ställe hela tiden usch!!!!

Nu sitter ja i soffan och lill fisen i magen har gympa pass sparkar och lever som bara den..

Nä nu ska ja göra lite dipp till morötterna tills kvällen :)

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar