fredag 21 oktober 2011

Fredag..

Hej Malin det är tydligen bara du som läser min blogg haha 
Tänkte du ville veta vad jag gör en fredags kväll ;)

Precis hemm kommen från jobbet varit en fnittrig dag härlig fredag helt enkelt tyvärr inte väl lugnt på jobbet lite tråkigt.. men hoppas de kommer mer till veckan igen när folk fått lite lön :)

Nu sitter ja i soffan och har en stor skål med ostbågar framför mig och ska kolla på idol.

Imorgon går jag även in i v 25 redan och då är det bara 15 veckor kvar gud kan inte fatta var tiden tog vägen liksom känns som det nyss var ja gick å väntade på att de första 12 riskablaste veckorna skulle gå förbi och nu är det bara 15 kvar galet men oj va ja längtar till februari nu :)
Även bokat in en dag ja ska dra med min kära Pierre till ullared å handla lite bäbis saker var tanken:)

är så velig med sköt bord alltså vet i fasen hur vi ska göra med det vi har ju ganska stor toa så de skulle få plats ett där men de är sne tak å på toan så blir lite knas.. men får titta nämre på de sedan:)

Bara jobb i  morgon med sen skaja inte göra någon nytta resen av helgen eller blir väl den ordinarie söndags promenaden med Anna om det inte är hell regn hoppas inte kanske en sväng till slotsskogen å strosa runt eller så har ju stats promenader de fina i sig med vi får väl se vad vi hittar på:)

nä nu du Malin har du fått mycket å läsa :)

/Lotta å bebis!

2 kommentarer:

  1. Haha, så trevligt att få ett eget inlägg riktat till mig;)
    Hoppas din fredagkväll va kalas:) Kram

    SvaraRadera
  2. Hallå,hallå. lilla jag läser ibland. kram till dig, vi ses på måndag. Vila mycke, tacka Anna från mig för idag. AR

    SvaraRadera